Søkeresultat for: “

vannpumpe 4 bilder bildene til salgs

Andre har kjøpt det du leter etter
Sammenligne med tidligere solgte varer
Solgt Yamaha banshee - Norge
24 000 ,-
Solgt

2 år sedan

På salg i 1 dag
 
En rå atv selges grunnet blir for lite brukt! Atven står på hytta og er ikke blitt banekjørt. ATVen er i ganske god stand. Det er bestilt ny bakskjerm(den på bilde er knekt). Ellers er det 4 nye dekk, ny bremseskive og klosser bak, pakningssett følger med, vannpumpe repkit osv... Går godt! Det står motorsykkel motor i disse, med andre ord trenger den ikke like mye vedlikehold som en crosser(stempel skift etter et visst antall timer osv...). Jeg har skifta olje vær 5time, uten at det er nødvendigt:) ATVen er orginal og ikke trimmet på noen måte! Ring eller send mail for mer info.
Solgt Med Vestfjorden som nabo, attraktiv fritidsbolig til salg -
1 000 000 ,-
Solgt

2 år sedan

På salg i 16 dager
Fritidshus
BeliggenhetFritidseiendom med beliggenhet på Tysnes som for tiden har 1 fastboende og der tidligere bolighus benyttes som fritidsboliger samt en del oppførte fritidsboliger. Tysnes ligger til veisende ut mot Vestfjorden med nærmeste bygd Korsnes ca. 6 km unna. Fra Korsnes er det ca. 4 km videre langs fylkesvei 814 til E6. Fra Tysnes ca. 15 km til Storjord med dagligvarebutikk og turistsenter.GenereltEiendommen består av fritidsbolig på eiendomstomt. Privat felles vann og avløpsløsning med nabo. El.inntak via jordkabel. Oppvarming vesentlig via termostatregulerte panelovner. Pipe for vedfyring montert.Fritidsbolig oppført i tre/bindingsverk med utvendig stående bordkledning. Taktekking Decra takpanner.Takrenner med avrenning over bakke montert. Bygning anlagt på mur i armert betong. Altaner i trykkimpregnert materiale på betongpilarer.Adkomst/TomteforholdBilvei helt frem til fritidsbolig, med parkering på egen tomt.Mestparten av tomtegrunn, svakt hellende er opparbeidet med plen. Ved høyvann er det ca. 20 m fra tomtegrense til sjøen.Fra fritidsboligen som ligger på en solrik tomt, er det storslått utsikt mot deler av Vestfjorden.Fritidseiendom for en aktiv fritidNydelig turterreng, med mange turmuligheter.Fint område for sykling. Gode muligheter for sjøfiske eller andre sjøaktiviteter. Eller om du vil, slappe av på verandaen og bare nyte midnattsola.InnholdFritidsbolig består av 1 etasje med vindfang, gang stue med kjøkken , 2 soverom, bad og bod_teknisk rom med VV-bereder og trykkforsterker/vannpumpe montert. Utvendig ca 2kvm takoverbygg foran ytterdør og vindfang. Fra stue utgang til altan på ca. 16kvm. Altan med delvis overbygg på ca. 7 kvm. Fra altan trapp ned til bakkenivå. Innvendig overflater har lakkerte tregulv, bad med flislagt gulv og varmekabler, bod med spongulv påført membran og sluk i gulv. Vegger kledd med liggende trepanel lakkert. Bad har flislagte vegger i ca. 2/3 av veggflater, resten lakkert trepanel.Panlekledd skrå åpen himling i gang, stue/kjøkken. Lakkerte furufyllingsdører. Vinduer i tre med 2-ags glass, løse utvendige sprosser montert. Kjøkkeninredning med lakkerte profilerte fronter samt kjøkkenventilator. Bad med servant, dusj og vannklosett.StandardFritidsboligen holder en meget god standard. Visning etter avtale. Mobil nr.. For verditakst se bilder.
Solgt Aero RX 50 -
16 000 ,-
Solgt

2 år sedan

På salg i 119 dager
Mopeder
Kongsberg
Skal nå selge atvn min pga plassmangel og overgang til bil. Ettersom jeg har to mopeder må jeg kvitte meg med den ene, og dette blir desverre atvn. Det er aalt for mye å skrive om den, så hvis du er interessert i en god forklaring/beskrivelse må du gjerne ringe.

Kjøpte atvn for ett år siden, og har brukt den veldig lite. Ettersom aero rx'en er født med en barnesykdom, nemlig den dårlige motoren som sitter i de orginalt så jeg meg lei, etter å ha ødelagt 4 variator reimer på 40 mil. Jeg bestemte meg derfor for at jeg måtte finne en løsning, og ettersom jeg har skrudd mye moped før visste jeg at smc mistral motoren hadde 428 drev, drevet på venstre side og tilnærma likt ledningsnett, samtidig som delene gikk overens.

Siden jeg er en ærlig fyr velger jeg å legge alle kortene på bordet og fortelle hva som er gjort. Atvn fikk jeg relativt billig, da jeg kom over en fyr som hadde kjøpt bil og atvn tok opp unødvendig plass. Atvn var litt rusten, og når jeg tok den med hjem plukket jeg den ned og rengjorde den. Deretter pussa jeg ramma og deler helt ned, la på 4 lag med brunox, ett produkt som spiser opp rusten og forsegler, slik at ikke mer rust slipper til. Deretter blei to lag grunning og 3 lag svart lakk lagt på. Deretter blei atvn satt sammen igjen, dog med den gamle motoren. Etter en del turer med ødelagte reimer så jeg meg trøtt av tull med denne motoren, og jeg fikk tak i en ny.

Motoren som blei kjøpt var en smc mistral motor, som var strøken. Denne var luftavkjølt som den forrige motoren, men siden jeg visste at deler fra yamaha aerox passa på valgte jeg å bygge den om. Det som da blei gjort var at jeg splitta motoren, satt i nye veivlagre og simmernger, freste plass til athena 80cc langslagsveiv, samtidig som jeg matchporta og flowoptimerte blokka mi, samt at det blei frest såkalte "flowspor" til bensin, for å få en meget kjapp gassrespons og mer effekt.

Deretter valgte jeg å polere eksoskanalen på sylinderen jeg satt på, en athena 80cc. I tillegg blei transferkanaler eller skyllekanaler spisset for en bedre flow og raskere leveranse av bensin. Jeg prøvemonterte for å se at alt passa fint, og at råden på veiva ikke skulle slå i kanten på blokka, som den heller ikke gjorde. Motoren blei da satt sammen med flytende pakninger mellom blokkene og nye skruer. Deretter blei det kjøpt stylepro trim tenning som produserer strøm til lys. Fortenning regna jeg ut og forflytta tenningspunktet litt, fordi en lengre slaglengde krever mere fortenning. Derfor blei fortenninga satt til 1,6mm istedenfor 1,4. Deretter blei det satt på vannpumpe skruer og jeg kjøpte samtidig ett vannpumpe deksel, da disse passer rett på. Athena trim variator blei også kjøpt, og 4 grams vekter blei satt i. Jeg har også mange flere sett med vekter liggende, så her kan du prøve og feile som du vil. Deretter satt jeg på polini torque, for at den skulle gire på et mer riktig tidspunkt, kjappere og bedre. Deretter blei blå trykkfjør satt på, og hebo clutch med blå fjører blei skrudd på. Satt samtidig på en malossi clutchklokke og et nytt smc variatordeksel, som kosta latterlige 1200 kr.Jeg har ekstra clutchfjører og hovedfjører som også følger med. Kicksystem blei montert, da starteren blei fjerna for å få plass til variator osv.

Jeg brukte først et meget spesielt reed system, nemlig kiesler racing sitt innsug som brukes på bla dragscooterne deres, men fordi forgasservinkelen blei alt for skarp droppet jeg denne, og 28mm motoforce pwk gasseren blei solgt til fordel for noe nytt og spennende. Kiesler innsuget med malossi vacumboks følger selvsagt med, kun dette koster 1300 kr.Jeg har lagd en adapter som du kan bruke for å rette opp forgasservinkelen. Jeg garanterer ikke at denne er tett, men du må gjerne prøve. Deretter kjøpte jeg stage6 innsugskit med stage6 nbr reed. Jeg valgte å kjøpe dette innsugskittet fordi det tåler vesentlig mer enn kiesler kittet, slik at hopping med atvn ikke skal være noe problem i det hele tatt. Det gir også forgasseren mulig til å stå helt rett, selvom motoren heller nedover. Grunnen til at det blei sånn er fordi mekanikeren på felleskjøpet måtte gjøre det slik, fordi kjedet må gå fri av svingarmen.

Jeg kjøpte nytt adapter, slik at det passa fint til den nye dellorto 24 mm moto gasseren som jeg kjøpte. Jeg la også på en feit stripe med pakningsmasse, slik at innsuget er helt tett, dette for å forhindre at motoren ruser seg opp.mm forgasseren blei kjøpt fordi 28mm blei for stort, og jeg ville dempe innsugslyden som man fikk kontra en 28mm pwk forgasser. I tillegg bruker denne mindre bensin, og den er mye lettere å innstille og passer perfekt til denne sylinderen. Deretter kjøpte jeg et polini blue box filter, fordi dette er et bra filter som er tett i regnvær, og det demper lyden en del. Tomaselli gassgrep blei også satt på, for å matche forgasseren, men jeg har også tommelgass liggende som kan følge med.

Det blei satt på gjennomsiktige kjøleslanger på alt av sylinder og vannpumpe, fordi dette er en fordel fordi du da kan se hvor mye kjølevæske du har, slik at du kan forsikre deg om at det er fullt med kjølevæske, og at du da ikke har igjen noen luftbobler i systemet, da dette gir høyt trykk og kan ødelegge toppakningen i sylinderen. I tillegg er det fint fordi du da lett ser om det skjer noe uventa, feks om vannpumpa skulle stoppe eller kjølevæskenivået skulle minke. Det blei også satt på en radiator fra suzuki rmx, da denne har innebygd vanntank, som gjorde at jeg derfor slapp noen stor plasttank.

Det største problemet var eksosanlegget jeg skulle ha på. Jeg ville ikke bruke orginal anlegget, da det ikke ville passe med motoren jeg hadde, og det ville heller ikke matche sylindern som stod på. Derfor blei yazuni c16 anlegg kjøpt, og jeg var hele tiden presis på at jeg ville ha et eksosanlegg som stakk ut bak, da dette gir et mye tøffere utseende. Det som desverre var synd var at vi var litt uheldige med plassering av anlegget, da rørene vi sveiste på blei litt feil.

Med dette mener jeg at når vi måtte bruke et 90 graders rør bend blei det for lang avstand fra sylinder til svanehalsen, som gjør at dette svekker effekten. Grunnen til dette er at sylinderen sender ut lydbølger som går til svanehalsen, og denne blir reflektert og går tilbake. Dette skaper motstand som gjør at sylinderen arbeider optimalt. Når avstanden blir for lang, slik det har blitt her, fører det til at bølgene som sylinderen sender ut ikke kommer tilbake på langt nær samme måte, hvis de i det hele tatt kommer. Dette fører til at man får omtrent samme effekt som å kjøre uten eksosanlegg, ikke på lyd, men på ytelse. Motoren reagerer på dette ved at den går bra på lavt turtall, men på høyt turtall får den ikke det kicket som er sinnsykt i denne motoren, og dette opplever jeg som litt leit og beklagelig. Derfor har jeg valgt å sette ned prisen litt, slik at du selv kan ordne dette. Jeg foreslår at du ordner dette ved å kjøpe turbokit anlegget speedoptions har til aero rx 50 atv, og bruker dette. Du må antakelig sveise det litt om så det går under ramma, men dette er en enkel jobb. Turbokit anlegget passer godt sammen med denne sylinderen, så om du får på dette anlegget trenger du ikke hjelpe atvn opp på bakhjulet lenger, da vil den nok gjøre det fint av seg selv.

Jeg ønsker ikke å lure noen, og vil derfor opplyse om at dette er en trimma moped med skilter, men skulle du være uheldig og politiet få mistanke, så kan det hende at du får en liten utfordring med å forklare lydnivået. Atvn bråker rimelig godt, og responsen er rimelig bra, så dette er en moped som er hissig.Av elektronikk er det litt å nevne. Det er digitalt speedometer, slik at du har fart, bensinmåler, kilometerstand og tripteller. Når det blei bytta motor hadde motoren gått 4242 km, og med ny motor har den kun gått 3 km, nettopp fordi jeg ikke har tid til å bruke den, da jeg har ny moped og atvn blir stående, siden jeg kun får kjørt en moped om gangen. Kilometer standen i annonsen er derfor litt feil. Speedometeret blei nullstilt når jeg bytta tenningsanlegg, så kilometerstanden som den nye motoren har gått står derfor der. Smc motoren som står i er å betrakte som helt ny, da motorolje er bytta, og alt av deler er nytt.Motoren har revers og forover samt fri, men det er to girspaker på atvn. En til motoren, og en til akslingen. Her er det imidlertid ett problem. Girspaken til atvn fungerer ved at den setter akslingen bak i forover eller bakover. Problemet er at denne kan være utrolig vrien å få i gir, fungerer veldig bra når du får den i gir. Den er som sagt litt kranglete. Det å få den i gir går fint, men det som skjer er at det hender at den kutter jordinga, slik at motoren stopper. Sikkert ingen sak å fikse. Jeg har lodda noen ledninger fordi sensoren har vært dårlig, men jeg veit ikke om dette var tilstrekkelig, siden det er litt tull med den enda.

Verdt å nevne er at det er to sprekker i bakskjermen, og det er et par bulker i frontfangere. Mulig jeg sparkler disse før salg. Felgene er litt rustne, men det er minimalt. Følger med en ekstra frontfanger fra en raptor, så denne kan du sette på med litt modifikasjoner. Ellers er atvn fin, og det er satt på stage6 multimeter i tillegg, slik at du ser turtall og vanntemperatur. Dette er en utrolig god sikkerhet, og det sørger for at hvis temperaturen blir for høy slik at det kan være fare for at motoren skades, så varsler instrumentet med piping.

Trugene rundt atvn har vært knekt på den ene siden, men dette blir sveiset før salg. Jeg skal også prøve å få sydd reimene som skal inni trugene, slik at disse er pene + at jeg skal få lakkert opp noen små deler, da disse har rustet litt. Mener da at atvn vil være relativt strøken ved salg. Nye bilder kommer, da bildene i annonsen er litt gamle.

Sikkert masse jeg har glemt, men du får med deler til å bygge en kvart motor til sikkert. Har også en ekstra lykt til den, et sett til med støtdempere osv..I tillegg kan dekaler til å pynte atvn følge med. Hvis du vil ha mer detaljert info, evt bilder, film eller noe slikt, så kan det sikkert ordnes. Visning etter avtale med meg. Ring helst mellom 16 og 21 på hverdager. Du kan sende meldinger døgnet rundt, eller kontakte meg via mail. Hvis jeg ikke tar telefonen, så legg gjerne igjen en beskjed, så tar jeg kontakt med deg. Hvis du vil ha detaljert info ser jeg gjerne at du ringer, da jeg ikke har lyst til å sitte å knotte i timesvis på telefon eller tastatur.Kan kaaanskje være interessert i å bytte mot crosser, min 85 cc og max 250. Jeg kan tenke megfor atvn siden det er litt småplukk på den for å få den helt strøken, men ved rask og problemfri avgjørelse kan vi selvfølgelig bli enige om en bedre pris. Her har du mulighet til å skaffe deg et kjøretøy med dyre oppdateringer til en bra pris! Ta kontakt hvis det er noe du lurer på. Testpiloter ønskes ikke, ved mindre de betaler prisen jeg vil ha for atvn, da jeg selvfølgelig gir mulighet til å prøvekjøre hvis du er seriøs og vil handle. Annonseselgere er hjertelig velkommen hvis de har med salgskontrakt og penger :))
Solgt 2002 Volkswagen Golf 1.9 1,9 TDi 130 HK TIP-TRONIC, H
81 253 ,-
Solgt

2 år sedan

På salg i 25 dager
Biler
MEGET VELUTSTYRT GOLF STASJONSVOGN I TOPPUTGAVEN HIGHLINE MED 1,9 TDi 130 HK MOTOR OG TIP-TRONIC AUTOMATGEAR , EL.KLIMA, ANTISPINN, NY REG.REIM OG MEGET BRA SERVICEHISTORIE.   Bilen er kjøpt ny hos merkeforhandler i Norge (ikke bruktimport). Siste service er utført ved 208.000 km. Alle servicene er utført hos merkeforhandler og er bekreftet i original servicehefte. Det er mobilitetsgaranti på bilen frem til april 2012 / 238.000 km. Det er nettopp utført oljeskift. Registereimsats og vannpumpe er også nettopp byttet. Bilen er eu-godkjent i januar 2011. Neste eu-kontroll innen mars 2013.  Mulighet for 2 års garanti.   Golf stasjonsvogn er kjent for god plass, bra sikkerhet og komfort. En pålitelig og solid familiebil gode kjøreegenskaper.  Vel å merke har denne bilen 130 hestekrefters TDi Turbo diesel motor. Tdi motoren er verdenskjent for lav dieselforbruk og høy ytelse. Denne motoren kombinert med automat tip-tronic girkasse gir masse kjøreglede.  Bilen er meget hel og pen i grå metalikk farge. Bilen bærer preg av forsiktig bruk og fornuftig stell både innvendig og utvendig. Innvendig er bilen lysgrå. Forsetene har høydejustering, korsryggstøtte og varme. I baksetene er det 3 punkt seler og 3 hodestøtter.  Dette er Highline utgave som er mer velutstyrt enn standardmodellen. Bilen er utstyrt med blant annet finere interiør, skinnratt, automatisk klimaanlegg, 4 elektriske vinduer, fjernstyrt sentrallås, original alarm, armlene, osv. Behaglig med 2 soners klimatronic, bare still inn ønsket temperatur og anlegget ordner resten.   ABS og ASR (antispinn) gjør bilen tryggere på glatte veier.   Flotte aluminiumsfelger på bilen. Praktisk med tilhengerfeste. Bilen har kjørecomputer som viser blant annet drivstofforbruk. Bilen bør sees og prøves.  VM TILBUD, BILEN ER NEDSATT FRA 98.000 KR TIL 88.000 KR. MULIGHET FOR INNBYTTE. VI TILBYR GUNSTIG FINANS , OGSÅ UTEN EGENKAPITAL. BILER KJØPES KONTANT GRORUDDALEN BILSENTER, OVER 20 ÅR I BILBRANSJENUtstyrpunkt seler bakKjørecomputer5 NAKKEPUTERKlimaanleggABS-bremserKoppholderAirbag foranLyktespylereAlarmMetallic lakkAluminiumsfelgerOpptil 2 års garantiAntispinnOppvarmede seterArmleneRadio/CDAutomatgirServicehefteBagasjeromstrekkServostyringDelt Nedfellbare bakseterSideairbagerEl.vinduerSommerhjulElektriske speilSportsseterEu - GodkjentStartsperreFarget glassTakrailsFjernstyrt sentrallåsTakstativForbehold om feil i prospektetTiptronicHengerfesteUte temp. målerHøydejustert / Teleskopisk rattVelurHøydejustert seteVinterhjulKontaktinformasjonFirmanavn:Groruddalen BilsenterAdresseØstre Akervei 217, 0661 OSLOTelefon:E-post:Send e-postHjemmeside:www.groruddalen-bilsenter.noFlere biler fra Groruddalen BilsenterPrisinformasjonPris:81.253,Finansieringif (parent.parent.frame_ads_right){if (parent.parent.frame_ads_right.replace_elcon_banner_price){parent.parent.frame_ads_right.replace_elcon_banner_price(81253.00);}if (parent.parent.frame_ads_right.replace_asfinanciering_banner) {parent.parent.frame_ads_right.replace_asfinanciering_banner(81253.00,'http://img3.autodb.no/autoimg/_240x0.jpg');}}BilenKjøretøygruppe:PersonbilMerke:VolkswagenModell:GolfÅrsmodell:2002Betegnelse:1.9 1,9 TDi 130 HK TIP-TRONIC, HChassistype:StasjonsvognFargebeskr:Grå met.Kilometerstand:222.000 kmMotorMotoreffekt:130 hkMotorvolum:1900 ccmDrivstoff:DieselTjenesterRadarvarslingFinansieringGratis NAF test - TV & nettauksjonerVi Menn - BilEiker Motorshop, dekk/felg-salg-fraktfrittTips en vennfunction fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u=http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=&t=2002%20Volkswagen%20Golf%201.9%201,9%20TDi%20130%20HK%20TIP-TRONIC,%20H','sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;}Del på FacebookAnnonsørerBilderTilbake til toppen©Hjemmet Mortensen Fagmedia AS Autodb er en del av klikk.no. Henvend deg til for brukerstøtte. All kopiering og videreformidling av innholdet i Autodb.no er forbudt.var cb = Math.floor(Math.random()*);document.write( '' );$(document).ready(function() {$(".mainimg").dropShadow({top: 8, left: 2})});
Solgt 2007 Alfa Romeo 159 1.9 150 JTDM DISTINGTIVE MYE U...
249 000 ,-
Solgt

2 år sedan

På salg i 25 dager
Biler
Lier
Vanvittig flott bil. OBS!!! obs!! Originalt 150HK. DISTINGTIVE. HELSTRØKEN. "NYBILLUKTA" ER DER. MÅ SEES OG PRØVES. Voksenkjørt bil med komplett servicehefte + registerreim, vannpumpe, rullelager etc. byttet nå. DENNE BILEN KAN LEVERES MEDÅRS ELCON BRUKTBILGARANTI MOT PRISTILLEGG PÅ KR 4.650 / 5.650. Vi tilbyr også gunstig finans fra ELCON fra kr 0 kontant + gunstige priser på forsikring..UtstyrgearMultifunksjonsrattBluetooth forberedtRadio/CDCD-vekslerSetevarme x 2Cruise-kontrollSkilukeDelt-/nedfellbar bakseteryggSkinngearspakKjørecomputerSportsseterKlimaanleggSportsskinnrattLettmetallfelgerTåkelysMidtarmeleneVDC-antispinn-/stabiliseringskonKontaktinformasjonFirmanavn:TechnicasAdresseRingeriksveien 32 A, 3400 LIERTelefon:E-post:Send e-postHjemmeside:www.technicas.noFlere biler fra TechnicasPrisinformasjonPris:249.000,Finansieringif (parent.parent.frame_ads_right){if (parent.parent.frame_ads_right.replace_elcon_banner_price){parent.parent.frame_ads_right.replace_elcon_banner_price(249000.00);}if (parent.parent.frame_ads_right.replace_asfinanciering_banner) {parent.parent.frame_ads_right.replace_asfinanciering_banner(249000.00,'http://img3.autodb.no/autoimg/_240x0.jpg');}}BilenKjøretøygruppe:PersonbilMerke:Alfa RomeoModell:159Årsmodell:2007Betegnelse:1.9 150 JTDM DISTINGTIVE MYE UTSChassistype:SedanFargebeskr:Monacoblå metKilometerstand:61.000 kmMotorMotoreffekt:150 hkMotorvolum:1900 ccmDrivstoff:DieselTjenesterRadarvarslingFinansieringGratis NAF test - TV & nettauksjonerVi Menn - BilEiker Motorshop, dekk/felg-salg-fraktfrittTips en vennfunction fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u=http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=&t=2007%20Alfa%20Romeo%20159%201.9%20150%20JTDM%20DISTINGTIVE%20MYE%20UTS','sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;}Del på FacebookAnnonsørerBilderTilbake til toppen©Hjemmet Mortensen Fagmedia AS Autodb er en del av klikk.no. Henvend deg til for brukerstøtte. All kopiering og videreformidling av innholdet i Autodb.no er forbudt.var cb = Math.floor(Math.random()*);document.write( '' );$(document).ready(function() {$(".mainimg").dropShadow({top: 8, left: 2})});
... eller forsøk å søk etter vannpumpe
 
1970 Chevrolet Impala
100 000 ,-

1 år

-

Autodb.no

Kjøretøy
Halden
2002 Volkswagen Bora 1.9 1.9 TDi 4-Motion Aircond/h.f
59 000 ,-

1 år

-

Autodb.no

Kjøretøy
Askim
1999 Audi A6 2.4
75 000 ,-

1 år

-

Autodb.no

Kjøretøy
1999 Volkswagen Transporter VANVITTIG BILLIG: 8 SET-...
40 000 ,-

1 år

-

Autodb.no

Kjøretøy
Drammen
1997 Audi A4 1.6
10 000 ,-

1 år

-

Autodb.no

Kjøretøy
Motor Wankel 2009
42 000 ,-

1 år

-

Autodb.no

Bildeler og til...
Stokke
2002 Audi A2 1.4 Klima/isofix++ Strøken bil!
80 000 ,-

1 år

-

Autodb.no

Kjøretøy
Vestre Toten
1951 Cadillac Deville Type 62
120 000 ,-

1 år

-

Autodb.no

Kjøretøy
Østre Toten
  1991 Ford Mustang FOX BODY GT

1 år

-

Autodb.no

Kjøretøy
  1998 Volkswagen Golf 4 1.6 AUT Highline
59 000 ,-

1 år

-

Autodb.no

Kjøretøy
Ås
1992 Opel Omega 2.0l
15 000 ,-

1 år

-

Autodb.no

Kjøretøy
2002 Volkswagen Passat
65 000 ,-

1 år

-

Autodb.no

Kjøretøy
Elverum
1982 Mercedes-Benz E-Klasse 300D
10 000 ,-

1 år

-

Autodb.no

Kjøretøy
2004 Audi A4 1,8T S-Line
129 512 ,-

1 år

-

Autodb.no

Kjøretøy
Halden
1986 KMV (18 fot)
30 000 ,-

1 år

-

Autodb.no

Kjøretøy
Square lux - boblebad/massasjebad - FRAKTFRITT LEV...
11 990 ,-

1 år

-

Finn.no

Øvrige
1998 Audi A8 2,5 TDI QUATTRO
69 900 ,-

1 år

-

Autodb.no

Kjøretøy
Superdry SDH.01 Hodetelefoner hvit
699 ,-

Zalando

B  
Superdry SDH.01 Hodetelefoner sort
699 ,-

Zalando

B  
Carhartt TMA1 Hodetelefoner sort
1 595 ,-

Zalando

B  
Monster INSPIRATION Hodetelefoner hvit
2 395 ,-

Zalando

B  
Carhartt Hodetelefoner blå
399 ,-

Zalando

B  
Carhartt Hodetelefoner sort
339 ,-

Zalando

B  
Carhartt TMA1 Hodetelefoner blå
1 695 ,-

Zalando

B  
A40 Audio System 7.1 - Vit (PC/PS3-4/X360)
2 309 ,-

MaxFPS.no

B  
Vi er nå i Sverige, Danmark, Spania og Russland!
Besök oss i Sverige! AllaAnnonser.se Besøg os i Danmark! Gadyet.dk Visítenos en España! Gadyet.es Посетите нас в России! Gadyet.ru
 
Gadyet.no