Søkeresultat for: “

propankjøleskap til salgs

Andre har kjøpt det du leter etter
Sammenligne med tidligere solgte varer
Solgt Økteren - Nore og Uvdal - Flott utsikt, borevann, strøm, helå...
1 790 000 ,-
Solgt

12 år sedan

På salg i 10 dager
Selveierleiligh...
Beliggenhet Solrik og flott beliggenhet ca 970 moh. i et forholdsvis nytt hyttefelt i område nær Økteren. Meget flott helårs turområde med fine fiskemuligheter. Hytta ligger i fjellområde øst for Rødberg, mellom Numedal og Eggedal.Standard Normalt godt vedlikehold hytte som har noe setninger. Hytta vil bli tilknyttet strøm før overtakelse av nye eiere.Byggemåte Fundamentert på lecapilarer, dels impregnerte stolper. Gulvbjelkelag i tre. Yttervegger i maskinlaftet tømmer/plank i opprinnelig del av hytta, bindingsverk i tilbygg. Saltak med taksperrer i tre. Taket er tekket med stål profilerte takplater. Smårutede koblede vinduer.Adkomst Kjør fra Kongsberg oppover Numedal i retning Rødberg. Etter Skjønne kirke som ligger på høyre side av veien like før Rødberg, tar man veien opp til høyre ved skilting til Borgegrend. Følg denne veien oppover til veidele over bro mot Eggedal. Kjør over broen til høyre mot Eggedal og følg denne veien oppover, forbi Åmottjern som ligger på høyre side. Fortsett et lite stykke oppover forbi Åmottjern til veien flater ut og begynner å gå svakt utover. Ta nå første vei inn til venstre mot 'Steinset ' Følg veien innover langs elva og fortsett til høyre i vegdele inn mot Økteren. Ta første vei opp til venstre og følg denne oppover et lite stykke. Hytta ligger inn til høyre et lite stykke oppe i bakken. Veien går frem til hytta.Diverse Heltre kjøkkeninnredning (ny i 2004)med 4 bluss propankomfyr og avtrekksvifte. Propankjøleskap som kan tilkobles strøm. Oppvaskkum i stål. Bad er utstyrt med nedfelt servant, dusjkabinett og propanvarmer for vann. Koselig badestamp mellom hytta og uthus/anneks. Selger er ansvarlig for at hytta har en energiattest. Det foreligger imidlertid ikke energiattest for denne hytta.Innhold Vindfang, kjøkken med spiseplass, 3 soverom, peisestue, dusj/bad, stue, gang, toalettrom. Uthusdel med hobbyrom og vedbod. Frittstående anneks/uthus på 14 kvm.Oppvarming Parafin,- og vedfyring. Peis i stuen. Wallas parafinovn på kjøkken samt Ulabrand Svartovn. Hytta har solcellepanel, men vil bli tilknyttet strøm. Det er strømaggregat i uthus og 220 v omformer i gangen i hytta.Tomten Festetomt i skrånende terreng med fantastisk utsikt.Primærrom vindfang, kjøkken med spiseplass, 3 soverom, peisestue, dusj/bad, stue, gang, toalettrom.
Solgt TRYVANG ØST: Nyoppført, lys og trivelig hytte med fin utsi...
1 380 000 ,-
Solgt

12 år sedan

På salg i 20 dager
Selveierleiligh...
Beliggenhet Hytten ligger i det veletablerte og populære Tryvangområdet i Stor-Elvdal kommune. Tryvang er området for deg som søker ro og avkobling i flotte turterreng med fantastiske friluftsmuligheter både sommer og vinter. Fjellområdet ligger på ca 830 meter over havet og er ideelt for tradisjonelt friluftsliv omgitt av stillhet og uberørt natur. Fjellområdet har et rikt dyreliv med gode jakt- og fiskemuligheter. Flere flotte fiskevann i nærheten. Fint område for bærsanking. Av tilrettelagt friluftsliv er det merkede stier og oppkjørte skiløyper i umiddelbar nærhet. Det er også ypperlige muligheter for sykkelturer. På vinterstid er det oppkjørte skiløyper, nærmest rett utenfor hytten. Det er ca 15 km til Koppang sentrum med alle fasiliteter. Nærområdet kan by på følgenede fasiliteter: Storfallet, dette er en natursti med et fossefall. Langs Vinjevegen er det to setervoller, Trønnesgammelsetra med 13 setrer, her renner elva Trya igjennom og videre ut i Glomma. Hellaksetra er en setervoll med 14 setrer. Den ligger i Ringebu kommune. For informasjon vedr jakt og fiskemuligheter, gå inn på www.inatur.no for utfyllende opplysninger.Inneholder. etasje: Vindfang, gang, bad, toalett, 3 soverom med tilsammen 6 sengeplasser og stue med åpen løsning til spisestue og kjøkken. Utvendig sportsbod.Standard Nyoppført hytte med innholdsrik og klassisk planløsning som fremstår som lys, lun og trivelig. Eksempler på materialvalg er gulv med laminat, samt vegger og himlinger med panel. Hytten har en romslig og lys gang med garderobeplass. Trivelig og romslig stue med åpen løsning til pent kjøkken og spiseplass. Rommet har godt med vinduer som slipper dagslyset fint inn i rommet. Stuen har innstallert peisvedovn som gir lun varme og hyggelig stemning i mørke høst- og vinterkvelder. Utgang til overbygd terrasse med adkomst terreng. Spiseplass ved vindu gir rom for lange hyggelige helgefrokoster eller trivelige middagselskap med familie og venner. Hvit og tidsriktig kjøkkeninnredning med god skapplass. Laminert benkeplate med oppvaskkum foran vindu som gir en hyggelig arbeidsplass. Benkeplaten har god arbeidsflate. Kjøkkenet har montert propankomfyr og propankjøleskap. Hvitevarer følger ikke med i salget. Baderom med hyttedusj og hvit innredning med speilskap over. Hytten har 3 lyse og luftige soverom med tilsammen 6 sengeplasser. Montert takantenne for TV.Oppv./vann/avløp Hytten er ikke tilknyttet offentlig vann og avløp. Vann fra vannpost som ligger ca 100 m fra eiendommen. Toalettrom med biodo.Reguleringsforhold Området er regulert til fritidsbebyggelse.Forsikring Selger har ikke anledning til å tegnet eierskifteforsikring på boligen siden det er et AS som selger. Selger har likevel utarbeidet en egenerklæring som kjøper bør gjøre seg kjent med før budgivning.Oppvarming Innstallert peisvedovn. Opplegg kun for strømforsyning fra aggregat. Aggregat følger ikke med i salget. Eier har ikke energimerket eiendommen, og interessentene må derfor legge til grunn at eiendommen har energimerke G.Tomteforhold Tomtens grunnareal: 1.039,3 kvm. Solrik og luftig tomt som har en slakt skrånende naturtomt med flott utsikt over fjell- og nærområdene rundt hytten.Omkostninger Kr,-. Beløpet er regnet ut fra en kjøpesum lik prisantydning og inkluderer tinglysing av ett pantedokument, tinglysning av skjøte, samt en grunnboksutskrift.
PROPANKJØLESKAP...
3 200 ,-

11 år

Finn.no

Øvrige
Vi er nå i Sverige, Danmark, Spania og Russland!
Besök oss i Sverige! AllaAnnonser.se Besøg os i Danmark! Gadyet.dk Visítenos en España! Gadyet.es Посетите нас в России! Gadyet.ru