Søkeresultat for: “

grotli til salgs

Andre har kjøpt det du leter etter
Sammenligne med tidligere solgte varer
Solgt GROTLI - Sjarmerende tømmerhytte lunt beliggende.
900 000 ,-
Solgt

12 år sedan

På salg i 32 dager
Selveierleiligh...
Beliggenhet Eiendommen ligger lunt og fint til på venstre hånd når en kjører utover langs Gamle Strynefjellsvegen. Ligger i et av våre aller flotteste fjellområder. Av mange blir dette sett på som et eldorado når det gjelder jakt, fiske og naturopplevelser ellers. Eiendommen vil være et ypperlig utgangspunkt for turer både sommer og vinter. Lenger innover i retning Stryn ligger det sommerskisenter og det er stor aktivitet i området hele året.Standard Det er følgende standard og materialbruk i hytta: ubehandlet tregulv i alle rom, i noen rom er tømmerveggene malt, åstak i stue, panel i de resterende rom. Kjøkkeninnredning i glatt, malt utførelse.Byggemåte Både hytta og annekset er oppført i laftet tømmer. Det er lagt torvtak.Adkomst Kjør opp til Grotli Høyfjellshotell. Her svinges det utover ved skilt merket med Gamle Strynefjellsvegen. Følg vegen utover og over demningen. Eiendommen ligger på venstre hånd etter et par hundre meter. Stikkveg utover i området og fram til eiendommen.Innhold Hovedhytta inneholder: entre, tre soverom, lite rom med servant, stue med utgang til terrasse, kjøkken og hems. Anneks med hyttedusj, badstue og Tara Wc.Oppvarming Stor, murt peis på stuen.Tomten Reguleringsklausul:Hvert tiende år. Siste og neste regulering:. Bortfester: Skjåk Almenning.
Solgt Pen og moderne hytte med flott utsikt ved Lundagrendi,...
1 250 000 ,-
Solgt

13 år sedan

På salg i 16 dager
B Fritidshus
Skjåk
InnholdHytta inneholder entrè, stor stue med moderne åpen kjøkkenløsning samt utg. stor veranda, mellomgang, 3 romslige soverom, bad med dusjkabinett, bod og romslig hems. 8 sengeplasser med mulighet for 2 til på hemsen.StandardHytta er romslig og moderne, og har gode planløsninger. Innlagt strøm. Automatsikringer. Innlagt vann.ByggemåteFundament frostsikret med markisolering. Ringmur med støpt plate på mark. 5 cm isopor under betonggulvet + 5 +15 cm Glava på oppforet gulv. Bindingsverk av tre med stående ukantet utv. panel. Saltak med sperre av tre. Loft ved luke i vegg på hems. Isolasjon 20 cm. Deckra takplater. Vindskier av tre. Takrenner av malt metall. Skorstein av lettbetong element type. Over tak er skorstein helbeslått med plastbelagt plate. Innvendig er skorstein forblendet med skiferstein. Bad: Gulv: Skifer med sluk under dusjkabinett. Vegger: Panel. Himling: Panel. Innv. flater: Gulv: Laminat og skifer. Vegger: Panel. Himling: Panel. Spesielle taklister av hamptau. VVS: Privat felles vann fra brønn. Avløp er ført til en 4 m3 nedgravd tank. Overflomsvarsel er montert i bod. Vannrør av plast og kobber. Avløpsrør av plast. Rør i rør opplegg.OppvarmingPeis i stue.BeliggenhetHytta ligger fint til med flott utsikt mot Bismo og Ottaelva mm. Vintervei. Mange turmuligheter fra hytta. Ca. 5 min. med bil til Bismo med alle sine fasiliteter. Ca.min. til Lom, og ca. 1 time til Otta, E6 og jernbane mm. Ikke langt til Grotli med strålende utgangspunkt for skiturer, alpinanlegg og sommerski muligheter. Storslagen natur, som gir mangfoldige muligheter for jakt, fiske, rafting, sykling, klatring mm. Hytta ligger innen nær radius av noen av Norges fineste naturopplevelser. Med bil kan man få svært innholdsrike og varierte dagsturer til Geiranger, Galdhøpiggen, Jotunheimen, Sjoa, Rondane, Høvringen og så mye mye mer. God mat og drikke, kulturarrangementer, martnaèr, festivaler - det finnes alltid opplevelser for noen og enhver. Blir man fristet av litt byaktivteter etter hytteliv og mange overdådige naturopplevelser, kan man ta dagsturer til Stryn eller Lillehammer - som begge kan friste med mye spennende. På veien dit kan man ta mange avstikkere med nye opplevelser. Gålå, Kvitfjell, Hafjell, Hunderfossen mm., mot Lillehammer. Grotli, Gamle Strynsvegen, Jostedalsbreèn mm., mot Stryn.AdkomstFra Lom, kjør mot Skjåk, ta av ved skilt mot Lundagrendi. fra rv.15 til venstre før brua. Følg veien til skilt mot Lundadalen fremkommer på høyre hånd etter passering av bru. Passèr denne, deretter 3 avkjørsel til venstre, mot Kvei. Følg veien oppover til venstre, ta av til neste venstre, følg veien til krapp sving til høyre. Hytta ligger rett frem i svingen. Fra Stryn, ta av til høyre ved skilt mot Lundagrendi fra rv.15, før brua. Følg veien noen kilometer til første "kryss", hvor vei går til både venstre og høyre ad boliger. Ta til høyre, se beskrivelse som gitt fra andre kanten.TomtenNoe opparbeidet med plen. Noe helling.Totalkostnad ved prisantydningKr..250,- ( 2,5 % dok.avgift til staten) Kr..548,- ( Tinglysningsgebyr skjøte) Kr..935,- ( Tinglysningsgebyr panteobligasjon, pr. stk.) Kr.,- ( Panteattest til långivers bank. ) Kr..935,- totalt ad omk. Totalt:,- på prisantydning inkl. omk.
10174- HEST OG VOGN MELLOM GROTLI OG STRYN (...
46 ,-

3 år

Butikkvekt...
1 000 ,-

Øvrige
Fra Grotli. Skridulaupen og Skridulaupsbræen.
15 ,-

PÅSKEHAREN slår til: Grotli Hotel
16 ,-

Samlinger
Eldre kort : Ruten Grotli - Geiranger . Normann 16/591.
7 ,-

Halden
Grotli Hotel
70 ,-

Råde
Gunnar Nakkens Ensemble cd - Fagre Stryn...
159 ,-

Filmer & Musikk
Spisestue "grotli" med 8stk. stoler...
3 500 ,-

Kjøkken
Flesberg
Tripp-Trapp stol, tallerkenhylle og plate Grotli , kjøkkenbor...

Kjøkken
Grotli/Skjåk familie køye...
1 990 ,-

13 år

Soverom
Skjåk
Vi er nå i Sverige, Danmark, Spania og Russland!
Besök oss i Sverige! AllaAnnonser.se Besøg os i Danmark! Gadyet.dk Visítenos en España! Gadyet.es Посетите нас в России! Gadyet.ru